duminică, 6 decembrie 2009

update

Pentru prima data de cand am inceput planul meu de transformare nici nu stiu a cata zi ar trebui sa spun ca este.

Sunt deprimat in continuare in legatura cu desfasurarea lucrurilor in ceea ce priveste planul meu maret.

Probabil mai mult ca niciodata ma confrunt cu posibilitatea destul de probabila de a nu-mi putea vedea niciodata realizat planul.. un corp de 80 kg cu o singura cifra la procentul de grasime. 

Luni 7 decembrie am sa ma ocup de stabilirea unei programari la cardiolog, dar sunt deja convins ca ce am sa aflu nu va fi de bine.

In ultimele 4 zile am mancat fara prea mult calcul. Cred ca am depasit 2000 calorii in medie pe zi. Nu imi voi atinge obiectivele la timp, este un lucru din ce in ce mai evident si dramatic pentru mine.

Motivatia si optimismul sunt la nivele minime. Dorinta de a trece peste acest moment este mare, insa numai dorinta nu inseamna nimic , niciodata.

Cine stie.. cu noroc, voi reusi sa trec peste acest moment dificil din viata mea. Daca nu, asta e..Ce-am avut, si ce-am pierdut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu