duminică, 27 septembrie 2009

Cuvant inainte

Ati observat vreodata ca cei care discuta cel mai mult despre slabire, retete de slabit, diete, cum sa slabesti mai eficient, fitness, alimentatie sanatoasa, sunt obezii? Ca sa o clarificam, consider obez orice om cu un procent corporal de grasime mai mare de 30%. 

Sunt sigur ca ati observat acest lucru. Sunt mereu la emisiuni si reviste tot felul de "experti" autoproclamati dandu-ne sfaturi despre ce , cat , cand , si cum sa mancam. Cu toate acestea, oamenii tind sa se ingrase, nu sa slabeasca!  

Grasimea nu se depune peste noapte. Majoritatea oamenilor care se ingrasa, o fac intr-un ritm lent, ce nu le permite sa realizeze ca organismul lor este supus unui tratament defectuos. Intr-o oarecare masura, ma incadrez si eu in aceasta categorie. Spre rusinea mea, am permis organismului meu sa ajunga la un procent corporal de grasime de 31% , in prezent avand 83 kg greutatea corporala. Conform propriilor mele standarde, in acest moment sunt obez.  Uitasem sa mentionez ca am inaltimea de 1.70 m.

Acest blog incepe ca un proiect personal de transformare fizica. Concret intentionez sa imi reduc procentul corporal de grasime de la 31% la 9% , pana la sfarsitul anului 2010. A venit vremea sa spun STOP! obezitatii. Programul de recuperare incepe din aceasta seara, cu o ora de pedalat la bicicleta stationara. Din aceasta seara voi inregistra totul legat de misiunea mea, alimentatia, antrenamentele fizice, si progresele pe care le voi avea. Doresc sa devin o inspiratie pentru cei care s-au saturat sa fie grasi, dar nu au motivatia sa se schimbe. 

A fi gras este o alegere. Alegerea de a NU face nimic pentru a ne schimba. Nu exista "Nu pot sa slabesc". Exista numai. "Inca nu doresc suficient de mult sa imi misc FUNDUL GRAS si sa si FAC CEVA pentru a slabi". Nu exista "Am incercat totul si nu am reusit" Exista numai scuze. Scuzele pe care le inventam pentru a justifica faptul ca suntem grasi nu fac decat sa ne mentina in starea in care suntem. Cine nu POATE sa slabeasca, NU VREA sa slabeasca!

Eu aleg sa slabesc! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu