miercuri, 30 septembrie 2009

Ziua 3

         A treia zi de transformare a inceput mai repede, dupa doar 7 ore de somn. Oboseala de la primele antrenamente a inceput sa se simta,  astfel am o mica febra musculara la picioare de la ridicarile pe varfuri. ( era o vreme cand faceam 100 RPV fara sa transpir, dar am decazut de la acea forma).  Curios lucru, nu mi-a fost foame pana pe la ora 16.00, si nu am mancat mai nimic in afara de cateva o cafea cu lapte dimineata si cateva pahare de must.  A , si un iaurt cu fructe. Insa pe la 16.00 , cand tocmai ma gandeam sa ma apuc de antrenament, m-am lasat ispitit de niste cartofi prajiti si niste ostropel, si brusc m-a apucat "foamea". Am reusit sa refuz din nou inghetata. devine din ce in ce mai usor sa refuz mancaruri bune la gust dar nutritional , gunoi. 

Alimentatia zilei :  estimez 2000 calorii.

Antrenamentul zilei , efectuat de la ora 18.00 . Ma bucur ca am fost mai rapid in a efectua antrenamentul. Avand in vedere ca a fost mult mai dificil decat primele 2,  daca ma prindea iar ora 23 pe bicicleta cred ca as fi fost total epuizat.

- 60 min bike, performanta scazuta 30.6 , cu 2 km sub recordul de 32.6.  Ceva imi spune ca si maine ma asteapta o zi la fel de grea. Sper sa treaca oboseala asta mai repede...

- 2 min bike , 1.21 km (performanta la timp scurt este foarte mare deoarece pot sa mentin un efort mare pe durate mici. pe masura ce si acest timp va creste performanta se va apropia de cea de mai sus.)

5 min pauza

- 70 genuflexiuni in 5:49 timp si 7 serii de 10.  Performanta foarte slaba. Genuflexiunile au fost mult mai dificile decat ieri. Oboseala isi spune cuvantul dar din nou,  sunt decis sa merg pana la capat. In timp, va creste si performanta.

2 minute pauza

- 120 RPV in 4:31 , si 6 serii de 20.  RPV-urile au fost mai usor de executat din cauza ca muschii solicitati sunt destul de puternici. Totusi am o febra musculara minora si dupa ce aceasta va trece,  performanta va creste cu mult la acest exercitiu.

Deocamdata am decis sa pastrez acest sistem minimalist de antrenament, cu o ora de bicicleta , genuflexiuni si RPV cate 10 in plus in fiecare zi. Cu timpul voi adauga si alte exercitii in antrenament, pentru brate, abdoment, piept, si pentru flexibilitate. Deocamdata e suficient ce fac atata timp cat am progrese.

Situatia corporala

Am inceput ziua cu 82.5 si procent estimat  31%. Acum am aproximativ 81.9 si  30.8 %  

A fost o zi grea.. dar ma bucur ca s-a terminat. (Nu am de gand sa mai consum nici 1 calorie, si cel mult voi mai bea doar apa)

Este prea devreme sa ma gandesc la rezultate. Deocamdata singurul rezultat notabil este ca sunt extrem de obosit. Eu consider insa ca acest consum de energie in timpul antrenamentului este o investitie, unde dupa o vreme vei primi inapoi ce ai investit, plus dobanda. 

Pana maine, va doresc antrenamente placute si eficiente,  si nu uitati:

Cine nu poate sa slabeasca, NU VREA sa slabeasca!

2 comentarii: