marți, 29 septembrie 2009

Ziua 2

           Astazi a fost ziua a doua din planul meu de transformare fizica.  Am inceput ziua odihnit dupa vreo 9 ore de somn, mult prea mult pentru moment, si va trebui sa lucrez si spre a reduce timpul de odihna, insa aveam nevoie pentru ca eram destul de obosit dupa antrenamentul din prima zi.     Am simtit nevoia de a manca mai mult decat in mod normal, din cauza efortului intens depus, si am decis ca este mai bine sa mananc pentru a avea suficienta energie, pana se incalzesc motoarele.. ca sa zic asa.

          Am reusit sa evit in mare parte mancarurile de tip junk si am baut chiar mai multa apa decat in prima zi, aproximativ 3 litri de apa, ceea ce cu apa din alte bauturi se aduna undeva la 5 litri. (1.5 litri am baut in timpul antrenamentului la bicicleta)

Alimentatia zilei : estimez peste 2500 calorii.  Cam mult insa simt ca am nevoie, macar in primele 10 zile pana intru in forma. 

Antrenamentul zilei,  efectuat in jur de  ora 22.00. ( si aici trebuie sa mai lucrez spre a reduce ora la care fac antrenamentul. deocamdata sunt bucuros ca am reusit sa nu las ziua sa treaca fara a face antrenament.)

- 60 min bike , performanta 31.8 km.. mai putin decat ieri, insa am fost mai obosit. Am decis sa las pentru alta zi incercarea de a dobora recordul de 32.6 

- 1 min bike , performanta 0.61 km  - am decis ca in fiecare zi sa cresc timpul de bicicleta stationara cu 1 minut, separat de 1 ora care va ramane stabila tot timpul.

5 minute pauza

-60 genuflexiuni , in 3:22 minute si 5 serii.  10x4 + 20 

5 minute pauza

-110 RPV in 4:12 minute si 4 serii 25x3 + 35

Situatia corporala 

Am inceput ziua cu 82.0 Kg si procent estimat 30.9 % iar acum am 82.2 kg si  30.9%  

Ma simt obosit, insa satisfacut ca a doua zi din misiunea mea nu s-a incheiat fara antrenament. Sper ca maine voi reusi sa nu depasesc 1500 calorii si sa fac antrenamentul mai devreme. Pana maine va doresc si voua antrenamente placute si eficiente, si , nu uitati!

Cine "nu poate" sa slabeasca, NU VREA sa slabeasca!                  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu