luni, 28 septembrie 2009

Ziua 1

          Astazi este prima zi din misiunea mea de transformare. Am inceput-o cu o atitudine optimista si acum, cand ma apropii de final, o voi termina cu satisfactia data de efectuarea unui antrenament , cu performante destul de bune chiar daca nu sunt in forma deloc, dupa o destul de lunga perioada de inactivitate fizica.

          Am reusit sa mananc mai putin decat in zilele obisnuite si sunt bucuros ca am reusit sa rezist in mare parte tentatiilor. Spre exemplu niste inghetata cu fistic si o gogoasa cu ciocolata. Cu vointa , se poate.  Doar gandul ca imi voi anula progresul de la antrenamentul pe care urma sa il fac, m-am tinut departe de aceste mancaruri de tip junk ( gunoi). In schimb am baut mai multa apa decat in mod normal pentru a fi bine hidratat pentru antrenamentul cardiovascular de la bicicleta stationara.

Alimentatia zilei : estimez sub 1500 calorii. (In mare parte nu junk food, din pacate inca nu 100%

Antrenamentul zilei , efectuat de la 19.45

-1 ora de bicicleta stationara , performanta 32.6 km (este o performanta mai buna decat media, normalul pt un antrenament relaxat la mine este 30 km / ora.

5 minute pauza

- 50 genuflexiuni in 2:25 minute , in 4 serii , 15+10+15+10

1 minut pauza

- 100 RPV (ridicari pe varfuri) in 3:26 minute , in 4 serii , 25x4.

Situatia corporala

Am inceput ziua cu aproximativ 83 kg si 31.2% grasime. Acum am ~82.4 kg si procent estimat 31%. Nu este mult dar este un inceput.

Ma simt excelent! Obosit dar satisfacut, si optimist in planul meu de transformare! Astept cu entuziasm antrenamentul urmator.

Cine "nu poate" sa slabeasca, NU VREA sa slabeasca!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu