luni, 16 noiembrie 2009

Am revenit pe blog - in ziua 50.

           Imi pare rau ca nu am actualizat blogul zilnic. Daca sunt sincer, trebuie sa recunosc ca as fi putut sa imi fac timp si pentru el, in ciuda altor treburi. Cateodata sunt cam lenes.  Din pacate insa, in ultima perioada nu am avut nici foarte multe lucruri de raportat.  Asa cum am spus, au aparut unele suspiciuni in ceea ce priveste sanatatea mea, lucru ce a dus la o incetinire a ritmului de transformare fizica. Am fost un pic temator in a ma solicita fizic intens pana voi face o vizita la cardiologie. Cu toate acestea, am mai facut in ultima saptamana antrenament cardio la bicicleta stationara si iata-ma inca in viata. Nu m-am simtit excelent, totusi.  

           Peste 2 saptamani ma voi ocupa de programarea unei consultatii medicale. De ce peste 2 saptamani si nu acum? Nici eu nu stiu foarte clar. Unul din motive este ca as vrea sa mai slabesc pana ajung in fata doctorului. Urasc gandul de a arata gras si abia astept sa fiu mandru de cum arat. Cred ca in aceste 2 saptamani voi reusi sa mai slabesc inca 4-5 kg si cateva procente bune de grasime. 

            Dupa ce voi afla verdictul voi putea analiza situatia si sa decid asupra modului in care va trebui sa abordez situatia. Pana atunci , oscilez intre activitate moderata si inactivitate totala.

            In urmatoarele postari, voi incerca sa relatez evolutia ultimelor zile, dar in mare , pot spune ca , chiar si asa, abtinandu-ma de la efort fizic intens zilnic , am reusit sa ma mentin pe un platou si chiar am o tendinta descendenta in ceea ce priveste situatia corporala. Am fost mai atent cu modul in care am mancat, rezistand de cateva ori bune unor mancaruri care imi plac foarte mult, in momente in care senzatia de foame se instalase sau urma sa se instaleze. Am redus drastic consumul de cafea si ness, si urmaresc sa elimin aceste produse definitiv din alimentatia mea. 

             Misiunea de transformare continua. Si va continua , intr-o forma sau alta,  indiferent de ce voi afla peste 2 saptamani. Iar rezultatele vor veni. Au venit , deja , de fapt, chiar daca sunt sub asteptarile initiale. Dar este timpul sa inchei aceasta postare.  

Cine nu poate sa slabeasca, NU VREA sa slabeasca!

(revin maine dimineata)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu