miercuri, 4 noiembrie 2009

Ziua 38 - Noiembrie 4

         Ma bucur ca am reusit in sfarsit sa ajung la zi cu raportul pe acest blog,  ma voi stradui mai tare sa raman asa.

Este ora 1655 , inca nu am efectuat antrenament, si din fericire nici nu am consumat multe calorii.Probabil vreo 400 maxim pana la aceasta ora. In aceasta seara trebuie sa plec din confortul casei,  este putin probabil sa fac antrenament cand ma intorc.

Ma simt bine dupa antrenamentul de ieri, care m-a ambitionat si m-a motivat foarte tare. Sunt inca prudent si am decis ca astazi sa imi acord o noua zi de pauza, urmand a relua antrenamentul de maine. 

Nici nu am simtit cand au trecut 8 zile din stagiul 4 , datorita faptului ca am avut foarte multe zile de inactivitate sau activitate redusa.  Tinand cont de faptul ca ma simt bine si m-am mentinut la un nivel stabil,  de aceasta data ma voi asigura prin toate mijloacele ca Bilantul 4 va raporta un progres, oricat de mic.

Asadar, revin maine, cand voi efectua cu siguranta antrenament. 

Sper ca in curand sa imi fac suficient timp pentru a imbunatati calitatea acestui blog prin adaugarea unor noi informatii despre antrenament , si alte lucruri.  Deh.. timpul asta, ce sa-i faci.

Cine nu poate sa slabeasca, NU VREA sa slabeasca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu