vineri, 6 noiembrie 2009

Ziua 39 - Noiembrie 5

          O noua zi din planul de transformare.

Astazi am inceput sa imi masor caloriile mai cu exactitate. 

Am incercat chiar o reteta ciudata, compusa din urmatoarele ingrediente : 200 g grepfruit alb, 60 lamaie, 50 g nuca, 100 g mar. Am pus aceste chestii in blender si am facut un amestec care nu a fost rau, dar nici foarte bun la gust, dar cred ca a fost sanatos. 

In orice caz, de-a lungul zilei, cu 300 g paine si o felie de pizza , am adunat in total cam 1750 calorii.

Alimentatia zilei : 1750 calorii 

Antrenamentul zilei, efectuat dupa ora 2400

60 minute bicicleta stationara. - performanta 30.6 . 

Pentru astazi m-am limitat la o ora de bicicleta . Sunt inca destul de obosit.

Situatia corporala.

Incet incet par sa ma desprind de pragul stabil de 78.0 la care m-am situat deja o lunga perioada. Inchei ziua cu aproximativ o jumatate de kilogram mai putin. 77.5 kg.

Maine e ziua 40 din planul de tranformare si am de gand sa fac cel putin 2 ore de bicicleta ca antrenament pe parcursul zilei.

E timpul pentru somn la aceasta ora tarzie - 2553.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu