marți, 24 noiembrie 2009

Stagiul 5 - Rezumat si Bilant 5

Sunt, evident, nemultumit de faptul ca nu m-am straduit mai tare sa mentin un raport zilnic pe parcursul acestui stagiu.  Aceasta se traduce, evident, printr-o oarecare scadere in intensitate a motivatiei. Spun oarecare pentru ca desi nu am scris nimic, am facut , totusi , antrenament sub forma de bicicleta stationara , cam o ora la 2 zile. Deasemenea , am facut eforturi de a mentine alimentatia la un nivel moderat. M-am simtit in general bine, dar am evitat antrenamentul cu greutati pana voi putea avea unda verde de la doctor.

Am incheiat stagiul 4  cu 77.5 kg si 29.1 %

In stagiul 5 am reusit din nou "performanta" de a scadea 500 de grame si inca 0.2% grasime. Progresul total este sub asteptarile initiale, insa privind din alta perspectiva,  chiar si 50 de grame pe zi si cateva sutimi de procent de grasime in minus pe zi reprezinta un pas mic intr-o directie buna, asa ca pot sa fiu bland cu mine insumi.

Alimentatia a fost moderata in general, probabil limitandu-se la 1800 calorii in medie pe zi.

Antrenamentul cu greutati a lipsit, dar am facut 4-5 ore de bicicleta stationara in aceste 10 zile.

Progresul stagiului 5 : -500 grame , -0.2% grasime >> 77.0 kg  28.9 %

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu