marți, 24 noiembrie 2009

Zilele 51 - 58 ( Nov 17 - 24)

De acum sper ca voi fi in stare sa nu mai irosesc timpul si sa scriu rapoartele la timp.

Acum este insa ora 4:44 , am facut o ora de bicicleta acum 6 ore, si nu am mancat nimic , (calorii = 0) in ultimele 30 si ceva de ore.   Ceea ce justifica oboseala si somnul de acum, care ma determina sa merg la culcare si sa continui maine.  Promit sa o fac, de data asta.. pe la ora 12.00-13.00

Am revenit . Este ora 1610 si m-am trezit pe la 1200. Acum ma apuc de bicicleta stationara o ora. La 1800 trebuie sa plec de acasa asa ca nu stiu daca voi reusi sa scriu pana plec, dar ma intorc pe la 2300-2400 si voi reveni cu completarea acestei postari.

Sunt bucuros sa relatez ca in ultimele 10 zile am avut vreo 7-8 zile in care am facut 1 ora de bicicleta stationara. Vreau neaparat sa fac o rutina zilnica din aceasta ora  , pe care am sa o consider "portia zilnica de sanatate". Asadar , ma duc pe bicicleta. 

Cine nu poate sa slabeasca, NU VREA sa slabeasca!

CONTINUARE.

Este 27 nov,  prima ora a zilei 61. Am lucruri importante de mentionat, cel mai de seama fiind faptul ca am realizat un nou record la bicicleta stationara, chiar in ora de bicicleta pe care o incepeam mai sus. Voi scrie despre asta in bilantul 6.

Acum fiind deja prima zi din stagiul 7, doresc sa fac un rezumat al ultimelor 10 zile, si promit ca voi scrie raport zilnic pentru fiecare zi din stagiul 7, si , cu motivatie , in toate stagiile ramase. (Intentionez sa ma transform in 200 de zile, pe care le impart in stagii de cate 10 zile)

In stagiul 6 am reusit sa am o motivatie in general mare, cu demoralizari temporare de scurta durata. Este perioada in care am fost constant cu antrenamentul de bicicleta stationara si perioada in care am rezistat cel mai mult senzatiei de foame.

Este mai dificil sa am progrese mari atata timp cat nu pot sa fac antrenament complet asa cum mi-am propus initial, dar daca imi administrez bine situatia sunt sigur ca o sa reusesc sa imi ating obiectivul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu