marți, 24 noiembrie 2009

Bilant 4 ( Ziua 58 - Noiembrie 24)

Este 24 noiembrie, ora 4:08. Adica ziua 58.  Timp de 3 saptamani am absentat de la raportul catre blog si deja incep sa ma simt penibil. Cel mai important e sa fac o evaluare generala a ceea ce s-a mai intamplat.

Se apropie Bilantul 6, dar aceasta postare este despre al patrulea bilant.

Nu sunt foarte multe lucruri de spus. Perioada de platou s-a prelungit pana aproape de finalul acestui stagiu de 10 zile. In ziua 37  , beneficiind de un nivel energetic deosebit, am putut efectua un record spectaculos la bicicleta stationara care a ajutat in a ma misca de pe situatia stabila la care ramasesem. Pentru a ma asigura de un minim progres in acest stagiu, am scazut caloriile pentru 2 zile la un nivel redus.  Acesti 2 factori s-au concretizat in vreo 500 de grame mai putin la greutate  si vreo 0.2% mai putine procente de grasime. Nu e mult, dar e in jos, ceea ce e bine, cel putin pentru moment.

Nu pot raporta observatii relevante pentru acest stagiu, dar merita totusi sa mentionez ca am reusit sa fac acel record de 35.2 km/h de bicicleta stationara intr-un mod neplanificat, spontan hotarandu-ma sa profit de energie si sa incerc sa dobor vechiul record. Cu alte cuvinte, am fost motivat suficient incat sa nu fac doar cota standard de 30.0, si pentru asta sunt bucuros. Ma rog, am fost , la vremea respectiva, ca deja s-au dus 3 saptamani de la moment.

Fara a mai extinde , evolutia stagiului 4 este minimala, dar ma multumeste. 

Progresul stagiului 4 : -0.500 grame , -0.2% grasime >> 77.5 kg  29.1 % 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu