duminică, 29 noiembrie 2009

Ziua 63 - Nov 29

Astazi este ziua 3 din stagiul 7 si pot spune ca este o zi buna. Dupa cum am inceput, stagiul 7 va fi cel mai productiv din toate de pana acum, daca nu mai productiv decat toate celelalte la un loc. Sigur, fie asta,  fie voi suferi vreun atac cardiac pe bicicleta, dar prefer sa mor pe bicicleta ruland cu 40 la ora decat obez cu o bere intr-o mana si cu un hamburger in cealalta. 

Este ora 2329 si am terminat de efectuat 2 serii a cate 30 minute de bicicleta stationara cu performanta totala 35.4 ( penultimul record ). Dupa cum am transpirat pot spune ca a fost un antrenament reusit. Ma gandesc acum daca ar fi bine sa efectuez 300 de ridicari pe varfuri cu gantere de 5 kg, intrucat la ultimele 200 nu am avut febra musculara de durata, dar pe de alta parte intentionez sa fac maine 2 ore de bicicleta , ceea ce ar fi destul de greu in eventualitatea unei febre musculare la picioare. Asa ca am decis sa ma opresc aici pt astazi.

Situatia corporala : Am inceput cu situatia stabila de 76.0 28.5 . Acum am mai mult cu 1 kilogram , cu siguranta de apa si din mancarea de astazi. Maine estimez o situatie de 75.5 28.2 ceea ce ma satisface pentru moment.

Alimentatia zilei :  estimativ sub 2000 calorii.

Antrenamentul zilei : 2 x 30 min performanta totala 35.4 km.

Motivatie: maxima

Maine seara ma asteapta cu siguranta in jur de 2500-4000 calorii. Ceea ce trebuie contracarat din timp cu 2 ore de bicicleta. Dupa cum spuneam initial, aveam de gand sa mentin alimentatia 0 pana mai slabesc 2 procente dar am schimbat planul, voi face acel lucru in ultimele 5 zile din acest stagiu.. sunt convins ca voi avea motivatia si ambitia necesare.

Cine nu poate sa slabeasca, NU VREA sa slabeasca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu