vineri, 27 noiembrie 2009

Ziua 61 - Nov 27

Astazi este prima zi din stagiul 7.  Dat fiind faptul ca sunt total dat peste cap cu programul de somn, m-am trezit la ora 14.00 , odihnit dupa o ora de bicicleta si vreo 9 ore de somn. 

In seara asta plec de acasa,  si am apucat sa fac 30 minute de bike inainte. Am reusit un record pe durata medie, 18.7 km / 30 min.  Acest lucru este minunat avand in vedere ca acum 4 zile am reusit sa dobor vechiul record de 35.2 km/ h , la 36.6 km .

M-am simtit bine din punct de vedere cardiac desi aseara am mai primit niste semnale din partea corpului sa o las mai moale. 

Cu toate acestea astazi noaptea la primele ore am efectuat 200 RPV cu 2 x 5 kg  in 9 minute si 10 serii.

Deasemenea am efectuat repetari cu gantere de 5 kg pt biceps pana la epuizare timp de 10 minute cu o pauza de 3 minute.

Ma bucur de faptul ca nu am febra musculara si intentionez sa reincep antrenamentele cu greutati peste 3 zile, de luni ziua 64 din planul de transformare.  

Sunt mai motivat ca niciodata, am fixat un obiectiv major pentru acest stagiu, scaderea in greutate cu 4 kg si reducerea procentului de grasime cu minim 1.5%

In acest sens, astazi este ultima zi in care am mancat ceva, pana la atingerea obiectivului.

Alimentatia zilei : 1000 calorii aproximativ.

Antrenamentul zilei : 30 min bike performanta maxima 18.7 km!

Situatia corporala : stabila la estimativ 76.0 si 28.5%

Planul pentru urmatoarele zile este  sa fac cate o ora de bicicleta in zilele 63-70, nemanacand nimic, pana la atingerea obiectivului de 72 kg si sub 25% grasime. Dupa aceea , am planificat scaderea la 67 pentru 5 zile urmata de cresterea inapoi la 70 kg , unde ma voi stabiliza osciland permanent intre 70-72 kg pana la reducerea grasimii la 9%.

Cine nu poate sa slabeasca, NU VREA sa slabeasca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu