vineri, 27 noiembrie 2009

Bilant 6

           Acesta va fi un bilant foarte sumar pentru ca nu mi-am pastrat istoria evenimentelor asa cum ar fi trebuit.

Ce conteaza cel mai mult este ca am inceput stagiul 6 cu aproximativ 77.0 kg 28.9% si am terminat cu un kilogram mai putin, 76.0 si 28.5%

Progresul stagiului 6 este : -1 kilogram , - 0.4% grasime >> 76.0 28.5%

observatii pt ultimele 10 zile.

1. Am reusit sa mentin incredere in forta proprie de a exercita efort cardiovascular si am efectuat 7-8 ore de bicicleta in ultimele 10 zile.  In ultima zi am reusit un record spectaculos de 36.6 km in ora de bicicleta stationara. Cu atat mai impresionat cu cat a avut loc in conditii de alimentatie foarte redusa.

2. Motivatia mea de a ma ocupa de planul de transformare a fost mai scazuta intrucat nu mi-am facut timp sa ma ocup de raport scris pe acest blog. Lucru pe care il voi corecta.

3. Situatia de sanatate ramane neschimbata in ciuda faptului ca am reusit sa fac cateva ore bune de bicicleta. Am nevoie de o vizita la doctor.

4. Programul de somn este total dat peste cap. Nu reusesc sa dorm devreme. Ma straduiesc sa rezolv aceasta problema definitiv.

5. Au inceput sa apara imbunatatiri vizuale, chiar daca nu majore, in modul in care arat. Deasemenea incep sa imi dau seama unde vor fi patratelele atunci cand voi scadea la un nivel mic de grasime corporala. Ca senzatie , ma simt puternic in picioare chiar daca nu am mai facut genuflexiuni si ridicari pe varfuri. 

Cam asta ar fi de spus despre stagiul 6. Sunt foarte optimist ca voi reusi sa am un progres chiar mai consistent decat acesta in urmatoarele 10 zile. De data aceasta, voi actualiza zilnic evolutia si desfasurarea antrenamentului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu