joi, 8 octombrie 2009

Bilant 1

                Asa cum spuneam, dupa fiecare 10 zile din planul meu de tranformare voi incerca sa fac un bilant, si sa notez schimbarile si tranformarile ce au aparut. Per total, ultimele zile au fost foarte benefice pentru mine, in primul rand pentru ca am decis sa incep acest plan de tranformare pe care l-am tot amanat de-a lungul timpului. Cu exceptia zilelor 6 si 9 , am efectuat in intregime antrenamentul initial, compus din bicicleta stationara, genuflexiuni, si ridicari pe varfuri. Am ramas cu cateva restante de antrenament pe care intentionez sa le efectuez la un moment dat pe parcursul urmatoarelor 10 zile.

Voi incerca sa notez cele mai semnificative observatii.

1. Desi in primele zile am fost foarte obosit, astazi, in ziua a 10 a, m-am simtit mult mai bine.  

2. Am inceput sa dorm mai mult decat dormeam inainte de inceperea planului de transformare.  

3. Energia investita in antrenamente incepe sa se intoarca, incet incet inapoi cu dobanda.  

4. Am inceput sa mananc mai putin decat de obicei, si am baut mai multa apa.  

5. Am reusit sa fac un record la bicicleta stationara. Sper sa pot sa il dobor cat mai curand.  

Aceasta a fost evolutia aproximativa in ultimele 10 zile:

Dupa cum se vede , eforturile mele nu au fost in zadar. In medie am consumat 1800 calorii ceea ce este cam mult , dar va scadea cu siguranta media pe urmatoarele 10 zile.

Schimbarea totala de la Start 1 - Final 10 este de 3.5 kg si 1.1 % grasime. Pentru primele 10 zile , consider ca nu e rau deloc.

Pentru moment cam asta ar fi cu acest bilant. Pe viitor ma gandesc sa fac si cateva grafice , si sa detaliez si performantele antrenamentelor.  

Va doresc antrenamente placute, si performante cat mai bune!

Cine nu poate sa slabeasca, NU VREA sa slabeasca!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu