luni, 5 octombrie 2009

Ziua 8

        Ziua a 8 a din planul de transformare a inceput dupa vreo 10 ore de somn. M-am trezit destul de bine odihnit dupa efortul depus in ziua 7. Am reusit sa efectuez antrenamentul de astazi mai devreme, de la ora 16.00.  Nu am reusit sa limitez caloriile pe cat as fi dorit, insa in curand va trebui sa incep sa fac acest lucru, oricat de dificil ar fi la inceput.

Alimentatia zilei : maxim 2500 calorii. Pana pe la ora 23 ar fi fost doar 1500. Din pacate m-am lasat in voia poftelor si am mai bagat vreo 1000 de calorii in ultima ora a zilei. Stupid, pot spune acum. Dar nu-i nimic, nu vreau sa ma supar prea tare pentru acest lucru. Maine am in plan si pedeapsa. - sub 300 calorii.

Antrenamentul zilei, efectuat de la 16.00

- 60 min bike - performanta 30.9  Performanta mediocra, ceea ce ma multumeste, dupa recordul obtinut ieri am nevoie de o perioada de bicicleta in ritm relaxat.

2 minute pauza

- 120 genuflexiuni 10 serii x 12,  timp 9:08  - Slab insa mai bine decat ieri. 

5 minute pauza

- 170 RPV 8 serii x 20 + 10   timp 7:50 

1 minut pauza

- 7 min bike - 3.80 km  

- mers pe jos 5 km.

Situatia corporala

Am inceput ziua cu in jur de 80.9 kg si 30.5% grasime.  Acum am estimat 80.4 si 30.3% . In curand nu voi mai fi obez. Probabil maine este ultima zi de obezitate. (peste 30% grasime)

Dupa fiecare 10 zile din misiunea mea de tranformare fizica, voi face un bilant cu mai multe detalii despre evolutia mea, progresele antrenamentelor precum si cele sezizabile in aspectul corpului. Maine este ziua a 9 a, deci se apropie primul bilant.

Aici inchei aceasta zi, satisfacut de o zi care ma duce putin mai aproape de realizarea misiunii mele.

Pana maine, va tin pumnii la antrenament! Nu uitati:

Cine nu poate sa slabeasca, NU VREA sa slabeasca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu