luni, 12 octombrie 2009

Ziua 15 - Octombrie 12

          Am revenit..Am inceput ziua dupa vreo 7 ore de odihna. Am reusit ce mi-am propus si nu am mancat nimic. Am baut in schimb multa apa. Astazi am introdus o serie de exercitii noi  si deasemenea  voi face o postare cu descrierea antrenamentului in forma actuala. Nu m-am obosit prea tare la antrenamentul de astazi.

Alimentatia zilei : 0 calorii

Antrenamentul zilei, efectuat incepand cu ora 23:15

- 60 min bike - 30.1 km. am decis sa mentin un ritm lent pentru astazi , pentru a nu repeta greseala de ieri

- 190 genoflexiuni , 15 serii de cate 13.  9:57

- 240 RPV - 10 serii de 24 in 9:45

- 14 min bike 7.30

Am introdus acum o serie de exercitii pe care le voi descrie in urmatorul post. Am decis sa sterg praful de pe ganterele de 1 kg, exercitiile sunt facute cu ele. Treptat voi mari greutatea.

- "zbor orizontal"- repetari cu ganterele 1kg x 2 , 10 repetari in 0:31 secunde

-  "zbor vertical" - repetari cu ganterele 1kg x 2 , 10 repetari in 0:24 secunde

- 1 minut (x2 cu fiecare mana) repetari pt biceps.  stanga 65 , dreapta 69.

-  pentru triceps - la ceafa repetari cu gantera 1 kg. pe rand cu fiecare mana . timp 0:31 sec

- pentru ticeps - la spate repetari cu gantera 1 kg x 2 pe rand cu fiecare mana. timp 0.36

- lovituri directe cu miscari de trunchi. 1 minut (si 69 lovituri)

- ridicari din umeri (rdu) cu 1kg x 2 in maini. 1 minut si 37 rdu.

- genuflexiuni - serie neintrerupta - 1 in 3 secunde - acest exercitiu va creste cu +1/zi

- rpv serie neintrerupta 1 in 1 secunda , +1/zi

- ridicari de brate cu gantera 1 kg x 2  , alternativ 10x2 in 26 secunde.

- folosind extensorul, cu 3/5 arcuri montate,  intinderi "trageri cu arcul" , 1 minut. Va creste cu 10 secunde/zi

- cu bratele intinse orizontal apoi flexate la 90 grade, cu 1 kg x 2,  apropieri , 10 in 20 secunde

Acesta este antrenamentul din ziua 15.  Noile exercitii pleaca de la nivele scazute pentru a nu ma suprasolicita, si vor creste zilnic.

Situatia corporala.  Am inceput ziua cu o greutate de aproximativ 79.0 si 29.9. Acum am in jur de 78.8 si 29.8  insa am baut si multa apa.

Am revenit pe drumul cel bun, si intentionez sa raman asa pt restul zilelor pana la urmatorul bilant.

Cine nu poate sa slabeasca, NU VREA sa slabeasca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu