marți, 6 octombrie 2009

Ziua 9

           Astazi este ziua a 9 a din planul meu de transformare fizica. Am inceput ziua dupa 10 ore de somn, odihnit, iar febra musculara a trecut. Asa cum aveam de gand, nu am mancat mult , pentru nu a strange prea multe calorii. Din pacate insa, mi-am batut joc de mine in aceasta zi, in momentul in care am despachetat si dus la gura spre a consuma, un croissant cu cacao, care reprezinta mancare de top gunoi.  (nu spun ce marca e ca sa nu am problema cu corporatiile psihopate, criminale si obsedate de bani)

           Acum m-am ales cu o durere de stomac... practic m-am intoxicat singur cu gunoaiele si chimicalele daunatoare din croissant.  Dar asta este. Merit pe deplin , daca am fost atat de prost incat sa mananc asemenea gunoi. 

            Ma simt prea rau pentru a mai putea efectua vreun antrenament in aceasta seara. Din pacate maine in ziua a 10 cand voi face primul bilant va trebui sa fac si efortul de a recupera ce nu am facut azi.

             Acum , as vrea sa va scriu ce contine croissantul pe care l-am mancat.. fie ca acesta sa fie un avertisment pentru toata lumea.. 

ATENTIE: INGREDIENTELE UNUI GUNOI.  Nu incercati sa mancati asa ceva!

             Croissant cu crema de cacao. Ingrediente : faina de grau, crema de cacao 25% , zahar, grasimi vegetale partial hidrogentate, cacao pudra cu continut scazut de grasime 7%, lapte praf degresat, alcool, emulgator (esteri ai acidului lactic de mono si digliceridele ale acizilor grasi), aroma de vanilie, agent de gelifiere, (alginat de sodiu), conservant sorbat de potasiu 0.1%, margarina (grasimi vegetale partial hidrogente), sare, emulgator ( mono si digliceride ale acizilor grasi), acidifiant acid citric, stabilizator (mono si digliceride ale acizilor grasi), sirop de glucoza, fructoza, drojdie, lapte praf degresat, sare, aroma de vanilie, conservant propionat de calciu 0.1%, faina din soia, emulgator lecitina din soia).

              Ceva imi spune ca un corn de vreo 50 de grame nu ar trebui sa aiba o asemenea lista interminabila la ingrediente. Margarina? Alginat de sodiu? Propionat de calciu? Sorbat de potasiu? Ce naiba, nu vreau sa mananc tot tabelul lui Mendeleev. Consumarea unui "aliment" ca asta necesita multa inconstienta si multa nepasare fata de propria sanatate. In aceasta zi am dat eu insumi dovada de aceasta nepasare.  Aceasta va fi ultima zi in care am mancat asemenea gunoaie. 

               Sunt foarte suparat si dezamagit de mine insumi, insa stiu ca voi trece peste acest moment.   Acum trebuie sa suport consecintele pentru prostia facuta, astfel nu voi face nici un atrenament astazi.

Situatia corporala 

Am inceput ziua cu 81.0 kg si 30.5% . Acum am 82.0 kg si 30.7%  

Un mare pas inapoi, din pacate, insa nu am ce sa fac. Prostia se plateste.  Promit ca maine imi voi spala pacatele de astazi. 

Cine nu poate sa slabeasca, NU VREA sa slabeasca! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu