duminică, 18 octombrie 2009

Bilant 2

         Este timpul sa analizez evolutia ultimelor 10 zile.  Ceea ce iese in evidenta in ultimele 10 zile este lipsa unei constante in ritmul de antrenament si alimentatie. Am oscilat intre antrenamente bune si antrenamente nule, iar alimentatia a avut de suferit in urma unui episod traumatizant de intoxicatie alimentara din ziua 10.  Acest incident neplacut a avut un impact foarte negativ asupra organismului meu si m-a determinat sa intru intr-o perioada de alimentatie redusa, care va continua cel putin inca 10 zile.

Voi nota cele mai importante observatii pentru acest interval de timp. 

1.  O serie de factori nefavorabili au facut ca numai 2 din cele 10 zile sa fie foarte productive , insa am compensat acest lucru prin introducerea unor exercitii noi.

2.  Dintr-un motiv sau altul, nivelul energetic a fost , per total,  scazut, si este in continuare un factor ce ingreuneaza procesul transformarii. Programul de somn haotic nu ma ajuta la acest capitol.

3.  Am fost mai putin eficient in aceste zile decat in primele 10, insa cu toate acestea m-am mentinut pe o directie buna, scazand in greutate dar mai important de atat, procentul de grasime.

4.  Rezistenta la foame este in crestere, si cred ca voi reusi in urmatoarele 10 zile performanta de a nu manca nimic timp de 100 de ore.  Sigur, numai daca voi considera ca este necesar.

5.  Vizual, nu exista schimbari majore, dar se poate observa deja o crestere a muschilor gambei, ce se datoreaza ridicarilor pe varfuri. Cred ca am reusit sa construiesc masa musculara de ordinul zecilor de grame!! O mare realizare.  Deasemenea muschii femurali incep sa fie mai bine conturati.  

Aceasta a fost evolutia aproximativa din ultimele 10 zile :

Dupa cum se poate observa, rata de slabire a fost mai mica decat in primele 10 zile, cand am scazut de la 83.0 Kg si 31.2 %  la  79.5 si 30.1% .   

Progresul ultimelor 10 zile este deci, 1.5 kg si 0.8% grasime in minus. 

Pentru moment ma voi opri aici, desi as mai fi avut de adaugat cateva lucruri.  Probabil voi edita aceasta postare pentru alte adaugari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu