duminică, 4 octombrie 2009

Zilele 6 si 7

In acest moment este 4 octombrie ,23:55, si mi-am terminat antrenamentul corespunzator zilei 7 cu succes. ( si chiar si cu un record spectaculos la bicicleta!) Din pacate insa , nu am calculat bine ceva in ziua 6 , astfel, "m-am trezit" pe la ora 22:30 ca sunt atat de obosit incat ar trebui sa fac un efort colosal pt a completa antrenamentul. Am decis totusi sa fac macar genuflexiunile, ceea ce am si facut.. intr-un timp triplu. Desi mi-am propus ca programul meu de transformare sa insemne "nici o zi fara antrenament", se pare ca m-am abatut deja putin. Am decis, ieri, in ziua 6 , sa ma odihnesc mult , 12 ore, pentru a recupera ceea ce nu am facut , astazi. Dar socoteala de acasa nu-i ca cea din targ, si astfel , nici astazi n-am avut prea mare entuziasm in a face antrenamentul , ce sa mai zic de recuperarea exercitiilor neefectuate. Cu toate acestea, la ora 21.00 am deci sa ma urc pe bicicleta, cu dorinta de a infaptui un record. Aveam nevoie de asta pentru a imi ridica moralul un pic. Efortul intens pe care l-am depus nu a fost in zadar.

Ziua 6 - rezumat

Am inceput ziua dupa vreo 8 ore de somn, cu o situatie corporala de aproximativ 81.0 kg si 30.6% , si am terminat-o cam in aceeasi situatie.

Alimentatia zilei  a fost normala , estimez 2000 calorii.

Antrenamentul partial al zilei , efectuat de la 23.30 

- 100 genuflexiuni, 10 x 10 , in 15:45.   Un timp enorm, insa m-am straduit totusi sa nu las si genuflexiunile pe lista datoriilor. 

- desi nu reprezinta in sine un antrenament al planului de transformare,  un factor compensator este faptul ca am mers pe jos mai mult decat intr-o zi obisnuita. ( in jur de 10 km )

Ziua 6 este prima zi in care nu mi-am dus planul la bun sfarsit. Din fericire insa, nu ma voi lasa demoralizat in continuare de aceasta mica intrerupere. 

Ziua 7 - rezumat.

M-am trezit dupa 12 ore cu o situatie corporala similara cu cea din ziua 6, 81.0 si 30.6%. Acum am aproximativ 80.5  kg si 30.3% grasime.

Aveam de gand sa limitez caloriile sub 300, dar m-am razgandit pe parcursul zilei din cauza demoralizarii si oboselii. Deasemenea, meniul pe care l-am avut la dispozitie a fost greu de rezistat, peste prajit, salata de vinete, salata de icre, iar ca desert, placinta de mere.

Alimentatia zilei : 2000 calorii.

Antrenamentul zilei, efectuat de la ora 21.00

- 60 min bike , performanta record absolut 33.4 km ( nu am mai realizat niciodata aceasta performanta) Mi-am indeplinit misiunea, cu deosebit de mult efort. Am gresit putin, incepand in forta si exagerand in primele 15 minute, astfel incat dupa acest punct a fost deosebit de dificil in partea de mijloc, in care mai mult am incercat sa mentin un ritm mediu, cu gandul de a forta din nou pe final. Am reusit. Aceasta realizare mai sterge putin din suparare si imi creste din nou optimismul.

- 1 ora si 10 min pauza - dupa efortul intens am avut nevoie de mai multa pauza

- 110 genuflexiuni , 8 x 10 + 2 x 15 , timp 9:28 . Puteam realiza un timp mai bun, insa am decis sa nu mai fac efort intens din nou.

- 2 minute pauza

-  160 RPV , 8 x 20 , in 7:30.   Un timp slab , dar ma multumeste  , luand in calcul oboseala.

- 6 min bike,  3.15 km.   

Situatia corporala

Estimat 80.5 si 30.3%.

Sunt foarte obosit , astfel voi incheia pentru moment.  Sper sa nu ma dezamagesc maine.

Nu uitati... Cine nu poate sa slabeasca NU VREA sa slabeasca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu