duminică, 18 octombrie 2009

Zilele 19 si 20 - Oct 16-17

            Poate ca ati observat ca am intarziat cu raportul ultimelor 2 zile. Este ora 030 ziua 21, si este timpul sa vorbesc despre ce s-a intamplat.  Ah nici nu stiu cum sa incep. Iar am luat-o pe aratura. Mai mult sau mai putin justificat. Dupa ziua 18 in care am reusit sa completez antrenamentul nemancand nimic, a urmat o zi 19 in care abia m-am ridicat din pat de oboseala. Sigur,  multa lume ar spune ca oboseala cu care m-am confruntat se datoreaza faptului ca m-am infometat, insa doresc sa neg acest lucru cu vehementa, intrucat am reusit alte dati sa fac antrenament si sa fiu plin de energie nemancand nimic. Explicatia? In primul rand , la naiba, este o diferenta socant de mare intre un procent de 20% si unul de 30%. Cand aveam 20% eram parca cu 50% mai eficient la antrenamente si dormeam cu 2-3 ore mai putin decat acum.  In schimb acum abia ma scol din pat dupa o zi de antrenament reusita.  Grasimea in exces ma seaca de energie. Dupa ce ma voi apropia de pragul de 20% iarasi , sunt convins ca voi fi mult mai eficient.

     Trebuie sa am rabdare.  De la perioada adolescentei cand cred ca eram undeva sub 20% cu procentul de grasime, adica asa cum ar trebui sa fie,  au trecut cativa ani buni de neglijenta, care m-a adus treptat unde sunt acum. Au trecut doar 20 de zile din planul de tranformare fizica deci nu pot avea pretentia sa repar in 20 de zile ceea ce am stricat in atatia ani.

      Vineri, in ziua 19 nu am reusit sa fac atrenament, insa am reusit sa nu mananc foarte mult. Oboseala m-a indemnat spre o alimentatie pozitiva pentru a spori recuperarea; estimez alimentatia undeva la 1500 calorii, deci sub necesarul meu zilnic. In ziua 20 ce s-a incheiat acum putin timp, am reusit din nou sa nu mananc mult, limitandu-ma la mai putin de 1000 calorii. Antrenament nu am facut deloc , nu numai pentru ca nu am fost acasa, dar si din considerente rationale.. Sunt momente in care corpul imi da semnale sa reduc putin turatia. Nimic care sa ma ingrijoreze foarte tare insa nu este nici ceva de ignorat.

       Urmatorul post va fi bilantul al doilea, in care voi mentiona faptul ca am slabit mai putin decat in primele 10 zile, insa important este ca am facut-o. Cu toate acestea, facand o medie a slablirii in ultimele 20 de zile, aceasta este undeva la limita ritmului recomandat si considerat sanatos. Nu pot spune ca sunt de acord cu principiile pro-ana si pro-mia cum ca "E mai important sa fii slab decat sa fii sanatos", asa ca prefer sa ma asigur in primul rand ca imi voi pastra sanatatea intacta. In fond, la ce bun sa mai slabesti, daca te imbolnavesti si mori, nu?

        Dar nu imi fac griji. Sunt aici sunt la fel de motivat ca si inainte. Un pic mai precaut insa.Sigur, precautia nu inseamna ca nu mai fac antrenament nemancand nimic, intrucat exact asta urmeaza maine! :)

Rezumatul ultimelor zile, 19 si 20

Alimentatia : 1500 calorii si sub 1000.

Antrenamentul : fara antrenament in zilele 19 si 20. In mod normal as fi suparat si dezamagit, insa de aceasta data exista si o componenta rationala. Voi evita respectarea dogmatica a programului de antrenament intotdeauna daca simt ca imi pot pune in pericol sanatatea.

Situatia corporala:  In ultimele 2 zile m-am mentinut la un nivel stabil sub 80 kg. In prezent ma situez la aproximativ 78.0 si 29.3% , ceea ce reprezinta un progres mai mic decat cel din primele 10 zile. Dar atata timp cat e spre mai bine, nu ma plang.

Voi discuta detaliile ultimelor 10 zile in postarea urmatoare.

Deasemenea in curand voi face un pic mai multa ordine in modul in care postez si sper sa pot face urmarirea progresului de zi cu zi mai usor de observat. 

Inchei acum,  iar maine numai caderea unui asteroid ma va opri din a face o zi de succes.

Cine nu poate sa slabeasca, NU VREA sa slabeasca!!

          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu