vineri, 9 octombrie 2009

Zilele 11 si 12 (8 si 9 octombrie)

            Fortat de anumite imprejurari personale nefavorabile , nu am putut realiza planul zilnic pe aceste 2 zile.  Deasemenea, probabil si maine va fi o zi de pauza.

            Voi reveni cu detalii pe 11 octobrie, ziua 14.   

             Imi pare rau ca pana acum nu mi-am putut desfasura planul ca pe hartie, insa pana la Bilantul 2 ma voi asigura ca acesta va fi unul foarte pozitiv. 

             Am intrerupt postul negru inceput pentru 5 zile. Acesta s-a limitat la aproximativ 62 de ore. Motivele pentru care am intrerupt nu tin de lipsa motivatiei de a continua, ci sunt motive rationale. In orice caz, efecte pozitive se simt chiar si pe o durata scurta ca asta.

             Ceea ce este bine este ca m-am limitat in alimentatie, si deasemenea, pana la urmatorul bilant, voi realiza cu certitudine 5 zile de post negru.

             In vreme ce in aceste 2-3 zile nu pot spune ca sunt un model de urmat, am deja un alt obiectiv de a realiza record la bicicleta stationara, genuflexiuni si ridicari pe varfuri, precum si introducerea a 5 exercitii noi pentru alte grupe de muschi, asa ca in nici un caz nu va ganditi ca abandonez planul meu de tranformare fizica.  Tind insa sa devin un pic mai tolerant cu mine insumi, in sensul de a imi analiza evolutia la fiecare 10 zile, punand accent mai mic pe fiecare zi. Chiar daca primele 3 zile din acest stagiu sunt relaxate voi reveni in forta pentru tot restul saptamanii.

              Va doresc antrenamente placute si rezultate pe masura!

Cine nu poate sa slabeasca, NU VREA sa slabeasca!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu