joi, 8 octombrie 2009

Ziua 10

               Ziua 10 a inceput dupa o noapte proasta, in care durerile de stomac au persistat. Din fericire am reusit sa dorm macar 5-6 ore pana.

Astazi a fost prima zi de post negru, finalizata cu succes. Nu a fost greu sa nu mananc nimic, deoarece dupa ziua de ieri in care m-am otravit singur cu acel croissant, am o aversiune temporara fata de orice fel de mancare. Stomacul meu are nevoie de o perioada de pauza.

Pe parcursul zilei au aparut niste dureri de cap, pe care nu le pot justifica decat ca fiind derivate din perioada de dureri foarte mari de ieri. Din fericire nimic grav, astfel ca la ora 21.00 am urcat pe bicicleta stationara pentru antrenament.

Surprinzator, sunt intr-o stare fizica din ce in ce mai buna, fara febra musculara , iar ora de bicicleta pare din ce in ce mai scurta.       

Alimentatia zilei :  0 calorii ( Zero) Nimic!  (+ vreo 3 litri de apa, desigur)     

Antrenamentul zilei, efectuat de la ora 21.00

- 60 min bicicleta stationara , performanta 30.7 km. O performanta slaba, insa eficienta , in sensul ca am transpirat mai mult decat de obicei, iar asta este un lucru bun.

5 minute pauza

- 140 genuflexiuni  - 10 serii x 14 repetari ,  timp 9:38  . Performanta decenta.. Deasemena am inceput sa transpir mai intens si in timpul acestui exercitiu.

5 minute pauza

- 190 ridicari pe varfuri - 9 serii x 20 repetari + 10 , timp 8:55  . In curand voi efectua RPV cu un set de gantere in maini.

5 minute pauza

- 9 minute bicicleta stationara, performanta 4.84 km.  Am transpirat mult mai mult in timpul acestor 9 minute decat in primele 20 de minute din ora standard de bicicleta.

Situatia corporala 

Am inceput ziua cu aproximativ 81.5 si 30.6%.  Acum am estimat 79.5 si 30.1%. Dupa cum se vede, greutatea mea a scazut cu in jur de 2 kilograme, deoarece nemancand am devenit mai gol pe dinauntru. Oricum, in urmatoarele 4 zile trebuie sa imi tin greutatea sub control, intrucat nu doresc ca aceasta sa scada prea mult intr-un timp foarte scurt.

Pana data viitoare, va doresc antrenamente placute!

Nu uitati: Cine nu poate sa slabeasca, NU VREA sa slabeasca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu