vineri, 23 octombrie 2009

Ziua 25 - Octombrie 22

       Ma apuc de bicicleta stationara cu intarziere de 3 ore. Este ora 250 (sau 2:50 AM). Sunt total dat peste cap cu programul de somn si de antrenament. Ma gandesc la posibile solutii. 

Update: am facut la bicicleta o ora, eficienta 30.8 km. Interesant de notat este ca nu m-am straduit deloc, de fapt am mentinut un ritm in intentia de a realiza macar 25 km. totusi s-au adunat 30.8, mai mult decat in unele zile cand fac uitandu-ma la distanta pe masura ce fac.

A fost mult mai usor decat alte dati. Mult mai usor. De data asta chiar mi-a placut sa fac si nu am numarat , ca in zilele cele mai grele, minutele pana se termina ora.Am prins iarasi pofta de bicicleta stationara. Maine sigur fac inca o ora cel putin.

---------------------------------------------

       Ziua de astazi a fost un mic dezastru. Pentru prima data in aceste 25 de zile de cand am inceput procesul de transformare, bestia porcina din mine a preluat controlul, dezlantuita langa castronul cu cartofi prajiti. Intrucat nu mai mancasem de ceva vreme cartofi prajiti si intrucat imi plac destul de mult, desi stiu ca nu este mancarea ideala,  nu m-am mai stapanit si am mancat pe saturate. Combinat cu niste carne de pui si doua oua ochiuri pe langa asta , plus paine, estimez ca s-au strans numai aici 3000 calorii. Cu ce am mai adunat de-a lungul zilei cred ca am strans 4000 calorii, mancand practic cat pentru 3 zile.  Depresia post-mancat m-a cuprins la scurt timp dupa aceast episod trist si desigur si rusinea fata de propria-mi lipsa de control.

        Pentru a face lucrurile mai rele, antrenamentul de ieri in care pentru prima data dupa o lunga vreme am folosit gantere de 7.5 kg, ( x2 la unele exercitii insemnand 15 kg) mi-a cauzat o mica ruptura musculara sau ceva la muschii spatelui. Ruptura e mult spus de fapt, insa nici febra musculara nu este. Nimic grav desigur, ma astept ca peste 2 zile sa se refaca.  Cred ca s-a intamplat o suprasolicitare cand am facut triceps-spate cu 7.5 kg.

         Am decis ca astazi sa incerc sa fac la bicicleta pentru a limita dezastrul.  Din pacate m-a apucat ora 3 noaptea pana sa realizez acest lucru, dar ma bucur ca am reusit. 

Alimentatia zilei : estimativ 4000 calorii.

Antrenamentul zilei, efectuat cu 3 ore intarziere, ora 27:00 (24:00+3:00).

- 60 min bicicleta stationara, eficienta 30.8 

Situatia corporala.

Imi este teama sa ma uit pe cantar. Prefer sa nu stiu daca ziua de astazi m-a dat inapoi cu o zi sau cu cinci. Probabil am peste 80 acum, dar din fericire mancarea in exces nu se tranforma in grasime chiar intr-o singura noapte.

Reusesc din nou sa fiu un bun exemplu - ASA NU- .

Pe de o parte am reusit sa limitez catastrofa alimentara insa cu siguranta nu am inclinat balanta suficient. Este ziua 5 din al treilea stagiu si am suficient timp sa imi bag iarasi mintile in cap.

Tintesc inca cifra 76.0 la kilograme peste 5 zile, si apoi in alte 20 de zile sper sa pot ajunge la pragul de greutate de 70 kg, sub care nu voi mai scadea decat daca va fi absolut necesar.

Astazi nu pot incheia cu indemnul obisnuit, intrucat nu se potriveste situatiei porcine in care ma aflu. Noroc ca ma tratez.

Pana data viitoare va doresc mult mai mult control decat am avut eu astazi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu