duminică, 11 octombrie 2009

Ziua 14 - Octombrie 11

         Vreau sa incep raportul ultimelor zile  prin a spune ceva ce este evident, dar chiar si asa , tot tre sa o spun: Nu sunt perfect. Nu pot merge pe un drum in urcare tot timpul, coborasuri au fost si vor mai fi , pe acest lung drum al tranformarii fizice. Motivele pentru care coborasurile pot aparea sunt multiple.. unele obiective, alte subiective. Cel mai important lucru este ca ascendenta sa fie mereu mai mare, si asta e un lucru de care ma voi asigura. Pana acum , sunt in carti.

         Nu m-am putut ocupa de un raport complet al ultimelor 3-4 zile, asa ca am sa vorbesc despre evolutia in ansamblu a lucrurilor.

          In primul rand, probleme cu apa. Ba nu m-am asigurat ca am suficienta apa de baut la indemana pentru antrenament, ba nu am avut apa calda pentru after-training din motive ce nu tin de mine si am fost nevoit sa sar peste antrenament. Cea din urma continua inca, sper sa se rezolve cat mai repede.

          In al doilea rand,  e vorba de faptul ca uneori, alimentatia si viata sociala se intersecteaza. A fost ziua de nastere a unei persoane apropiate, astfel ca nu am putut evita foarte usor "mancatul social", inclusiv niste tort ... macar a fost bun. Deasemenea alcool. Am de gand sa scad radical consumul de alcool, dar azi am consumat mai mult.

          In al treilea rand, prostul management al timpului imi strica foarte mult programul de antrenament si asa se face ca acesta este amanat pana in ultimele ore ale zilei, cand eficienta scade semnificativ.  Aceasta este o problema persistenta si dificil de rezolvat, intrucat este mult mai usor de zis , decat de facut.. trezirea la 6 si antrenament la 9 dimineata ar fi minunat.. insa pasarile astea de noapte ca mine nu se pot adapta usor unui astfel de program matinal. Ce frumoasa e noaptea.. Din pacate nu se intelege bine acest program cu cel de fitness.

            Lasand astea la o parte,  sa vedem cum se prezinta situatia corporala pe ultimele 4 zile..

Situatia corporala

In ultimele 3-4 zile greutatea si procentul corporal sunt stabile, la un nivel rezonabil de aproximativ 79.0 kg si 29.9 ( Ura!! nu mai sunt obez :p ).

Alimentatia .  Alimentatia este obisnuita, ceea ce , in lipsa antrenamentelor adecvate,  nu e un lucru asa de bun.  In orice caz, pentru urmatoarele 5 zile ar trebui sa rezist destul de bine cu ce am acum la bord. (in jur de 2000 calorii maxim / zi in ultimele 3 zile )

Antrenament.

Antrenamentul de astazi a inceput bine si a sfarsit subit:

- 60 min bike ( terminat prematur la 45:10  si 25.6 km)   Am inceput bicicleta stationara cu un nivel energetic bun,  la minutul 30 am observat ca aveam o performanta care imi permitea sa incerc efectuarea unui record, si am accelerat. Acclerarea nu a fost o idee buna, deoarece dupa numai 15 minute am secat rezervele energetice, ceea ce mi-a indus o stare de moleseala f puternica, determinandu-ma sa ma opresc, in conditiile in care performanta in km este foarte buna. 

Oricum.. dezamagirea este atenuata de faptul ca eficienta acestor 45 de minute ma mentin la un nivel de platou pana maine, ziua 15. Intre zilele 15-20 va trebui sa iau planul de tranformare mult mai in serios, intrucat se apropie si bilantul 2, si dupa cum am promis , va fi unul pozitiv.

Nu stiu cand voi recupera datoriile de antrenament care s-au strans... dar nu am uitat de ele. Trebuie sa incep sa tin si o evidenta a datoriilor dar pana acum nu m-am ocupat de asta.

Incercati sa invatati din greselile mele,  si nu uitati ca numai cine nu vrea sa slabeasca , nu slabeste!

           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu