vineri, 30 octombrie 2009

Bilant 3

       Este timpul pentru analiza evolutiei ultimelor 10 zile.  Stagiul 3 a inceput bine, cu antrenamente in primele 5 zile, excluzand bicicleta. Din nefericire am intrat cam din ziua 26 pe o panta descendenta, progresul fiind stopat din cauza inactivitatii fizice si consumului excesiv de calorii din mancare. Desi mi-am mentinut optimismul ca ma pot redresa pe ultima suta de metri, acest lucru nu s-a intamplat, si am terminat stagiul 3 fara un progres real.

Cateva observatii pentru stagiul 3.

1. Din cele 10 zile , doar primele 4 au fost productive. 

2. Pe toata durata stagiului 3 m-am confruntat cu somn de proasta calitate si la ore nepotrivite, ceea ce a fost foarte daunator misiunii mele de tranformare fizica, din mai multe considerente. Aceasta problema am rezolvat-o partial, urmand ca pana la finalul stagiului 4 sa o rezolv in totalitate.

3.Au aparut anumite senzatii neplacute pe care le suspectez a fi legate de zona cardiaca. Acestea m-au determinat sa fiu extra-precaut in perioada imediata, stopand antrenamentele.

4. Stagnare: m-am mentinut la un nivel stabil cu cel din stagiul 2 cu greutatea si procentul de grasime.

5. Vizual, nu exista schimbari notabile, nici imbunatatiri in nivelul energetic.

Evolutia aproximativa din stagiul 3.

          Dupa cum se poate vedea, in stagiul 3 am stagnat. Perioada de platou imi ofera posibilitatea de a mari in stagiul 4 rata de scadere, daca voi reusi sa am forma necesara pentru antrenamente. Progresul stagiului 3 este : 0.0 kg si 0% reducere a procentului de grasime.

Ma confrunt cu dificultati in aceasta perioada, dar misiunea merge mai departe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu