vineri, 30 octombrie 2009

Zilele 29-31 - Octombrie 26-28 - Motive de ingrijorare.

(scris cu intarziere de 4 zile)

            Din diverse motive, in ultimele zile nu mi-am facut timp sa scriu raportul.

            Din nefericire trebuie sa notez ca nu m-am simtit excelent in ultimele zile,  din cauza unor senzatii ciudate in umarul si bratul stang. Mai ingrijorator este insa faptul ca am avut si niste senzatii ciudate in zona inimii.. Inainte ca vreun cititor sa se grabeasca la a crede ca acestea au aparut in urma programului meu de antrenament, trebuie sa mentionez ca am in familie bunica si mama ambele operate la inima , spre norocul lor, cu succes.  Fiind nefericitul descendent al unor astfel de gene vulnerabile, exclud posibilitatea ca antrenamentul sa imi fi daunat pana acum.

             Trebuie sa mentionez ca in vreme ce aceasta situatie nu este motiv de panica, este foarte indicat sa fiu foarte precaut in perioada urmatoare.  In consecinta , atata timp cat am avut aceste senzatii greu de descris, intre disconfort si mici dureri,  am considerat ca se impune intreruperea temporara a procesului de transformare fizica.

             Am de gand sa fac o programare pentru o verificare cardiologica, pentru a afla daca sunt probleme.  Am decis sa fac aceasta programare atunci cand voi atinge pragul de 70 kg, ceea ce, de la vreo 78 unde sunt acum, mai sunt 8 kg de slabit. Intentionez sa realizez acest lucru in 3 saptamani, sau 21 de zile.  Voi raporta cu siguranta pe blog cand se va intampla.

Antrenamentul pentru zilele 29-32 este inexistent.

Alimentatia pentru zilele 29-32 a fost mai mare decat ar fi fost de bun simt.  Desi nu am tendinta sa fiu iresponsabil,  pe langa motivatia scazuta in aceste zile, acuz si un anumit sabotaj familial. In medie estimativ 2000 calorii pe zi.  

In conditiile nefericite pe care le-am descris, spre propria mea dezamagire , Bilantul nr 3 va dezvalui o stagnare pe ultimele 10 zile. 

Situatia corporala :  Am reusit ca in acest interval de timp sa ma mentin la 78.0 kg si 29.3% grasime.

Pentru perioada imediat urmatoare , sunt constrans la precautie si astfel progresul va fi minimal, insa sunt optimist in propriile forte.  Tranformarea continua, intr-un ritm mai lent.

Cine nu poate sa slabeasca, NU VREA sa slabeasca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu