vineri, 2 octombrie 2009

Ziua 5

        Ziua 5 din planul de transformare fizica. Am inceput ziua dupa aproximativ 10 ore de somn. Desi m-am trezit dupa numai 7 ore ,  fiind obosit am decis sa prelungesc cu inca 3.  Nu am reusit sa ma limitez la 500 calorii cum speram ieri,  insa am mancat oricum mai putin decat as fi dorit.  Am reusit sa incep mai devreme antrenamentul ceea ce este un lucru bun. 

Alimentatia zilei : maxim 1000 calorii.

Antrenamentul zilei , efectuat de la ora 15.30:

- 60 min bike - 31.1 km.  Un pic mai bine ca ieri , insa tot mediocru. In primele 20 de minute eram chiar sub standardul de 0.50 km / minut... , insa dupa aceea am putut sa mentin un ritm bun.

- 4 min bike - 2.41 km. Performanta aproape maxima in continuare. Probabil maine este ultima zi unde se intampla acest lucru. ( 0.60 km / minut )

5 minute pauza

- 90 genuflexiuni in 5:26   Nici bine nici rau. 6 serii x 10 + 2 serii x 15.

2 minute pauza

- 140 RPV in 5:46.      2 serii x 20 + 10 serii x 10. 

Situatia corporala

Am inceput ziua cu aproximativ 82.0 si 30.8% .  Acum , am 81.0 si 30.6%  Sunt cu 1 kg mai usor dar acest kilogram se explica mai mult prin faptul ca am baut mult mai putina apa dupa antrenament. Dupa cum se vede, daca mentin ritmul de acum, peste o saptamana nu ma voi mai considera obez. Abia astept sa scad sub 30%.  In curand voi introduce un nou exercitiu in antrenament, probabil ceva pentru brate. Deasemenea am decis sa incerc sa schimb putin ordinea exercitiilor, in sensul de a lasa bicicleta stationara la sfarsit. E posibil ca ea sa imi strice prea tare performantele daca este prima.

A cincea zi ia sfarsit. Dupa o lunga perioada de pauza de la antrenament, incep sa ma simt din ce in ce mai bine datorita faptului ca am inceput din nou sa am grija de propriul corp. 

Pana maine va doresc antrenamente cat mai placute si eficiente! Si tinteti minte..

Cine nu poate sa slabeasca, NU VREA sa slabeasca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu